Wednesday 20 February 2013

Kenapa dah lama tak update blog

Assalamualaikum dan hai

Tajuk memang tak bleh blah kan, kenapa dah lama tak update blog? Entah. Dulu waktu mula- mula nak buat blog mmg bersemangat sangat. Tapi lama - lama blog ni pun senyap saja.

Sebab aku rasakan yang tak ade siapa pun yang baca blog aku yang tak seberapa ni. Tapi aku silap. Aku tak sangka yang kawan - kawan aku kat luar dunia blogging nih tanya..

"Kenapa dah lama tak update blog?"

Entah.

Mungkin sebab aku tak ade idea?

Mungkin sebab rumah aku tak ade line internet yang membolehkan aku update sentiasa?

Mungkin sebab tak ade masa sbb aku dah mula sem baru, dah start bz dengan student life.

Mungkin sebab tak ade isu - isu yang menarik untuk aku kupas..huhuhu

Hahaha..

Actually, aku rasa yang aku banyak gile kentang la idea nak bagitau, nak cerita kat kau.. Tapi bila aku start nak menari -nari kan jejari aku atas keyboard..

Aku jadi blur. Banyak yang aku fikirkan sekarang.



P/s: Apa akan jadi dengan masa depan aku ade dalam tangan aku selama 4 bulan ini.


No comments:

Post a Comment