Sunday 10 March 2013

Maaf diminta..


Assalamualaikum dan hai..

5 + 5 = 10.

10 jari aku nih..macam nak menari je atas keyboard. Nak meluahkan sesuatu. Bagi pihak hati dan perasaan.

Jaga - jaga hati..jaga - jaga perasaan..beringat. Kau.. kalau taip, tak ingat dah kat dunia luar. Terlalu sangat mengikut perasaan..terlalu sangat mengikut kata hati. Kelak binasa pada diri sendiri.

Aku minta maaf.
Ya..
Maaf..kata - kata yang senang disebut.
Kadang - kadang kau pun tak pasti..apa kata maaf tuh ikhlas dari hati.

Aku cuma manusia biasa. Terpengaruh gerak hati. Terganggu jiwa meronta. Terkesima mentafsir makna. Terluah kata nista. Terpanggil bercerita.

Maaf jika aku bebas membicarakan tentang kita.
Maaf jika aku buka rahsia kita.
Maaf jika aku songlap kisah kita.
Maaf jika aku bunuh kepercayaan antara kita.
Maaf.

p/s: ingat jari! Kau jangan mengada - ngada mereka cerita. Jangan turut sangat kata hati. Beringat!


No comments:

Post a Comment