Sunday 23 December 2012

Aiskrim biskut

Assalamualaikum dan hai..

Petang - petang macam nih rasa macam nak makan something..tapi taktau nak makan apa..aduh2..
Setakat makan keropok Snek Ku dengan air anggur nih, mana la nak kenyang sampai malam kan..oo lapar - lapar..huhu..

Sambil - sambil layan Running Man nih..ops baru episod 99..biar lambat asalkan selamat..hehe..tetiba tengok ada game makan aiskrim pastu kena lempar stick tuh masuk dalam tong..sebenarnya bukan nak cite sal game tuh tapi cite sal kepinginnya nak makan aiskrim biskut..kat tengah KL nih ada ka aiskrim biskut nih..teringinnnnnya.

Aku panggil aiskrim biskut tapi taktau la orang lain panggil apa.
Sumber : pakcik google


Selalu petang - petang pas habis kelas, sampai je hostel kita melencong dulu..haha..Bukan pergi mana pun, just singgah kedai runcit depan jalan beli aiskrim biskut..satu aiskrim cuma 50sen ja..haaa ada lagi ke aiskrim 50sen sekarang???gile murah doh..haha..

Aiskrim biskut nih tak ada la speselnya cuma aiskrim potong yang diapit dengan biskut wafer saja..Yang jadi istimewanya bila kau makan bersama - sama kawan-kawan kau di taman permainan sambil naik buaian dan makan dengan hati gembira..Ha itu yang best..Harga 50sen nih la akan jadi kenangan yang bermakna..Kadang -kadang kalau ada 1 je dalam peti tuh mau berebutnya dengan kawan kau..haha..Arghh kenangan..

Jom pergi kedai cari aiskrim pastu kita beli biskut wafer, kita apitkan nya jadilah aiskrim biskut..Kalau cari kat tengah Kl nih sampai bila lah aku tak dapat makan..

p/s: Weh, t kita balik hostel kita p beli aiskrim biskut nih eh..Rindu la..haha

5 comments: