Tuesday 11 December 2012

Awak..kita tumpang bahagia

Assalamualaikum dan hai..

" Apabila salah seorang daripada kamu bertunang, maka jika sekiranya dia boleh melihat wanita itu hingga membawa kepada kehendak atau kemahuan untuk berkahwin, maka lakukanlah!" 
(HR. ABU DAUD)

Tahniah, aku tumpang bahagia atas pertunanganmu.

Hehe, weh jangan terkejut if aku letakkan gambar ang dalam blog ni..Memang if bertunang tak perlu kecoh - kecoh, tapi percaya lah sampai sekarang aku tak dapat percaya yang kawan baik aku dah bertunang. Tahniah seribu kali tahniah. Dalam tempoh ni la cuba la ang mengenali si dia dengan sebaik mungkin, mengenali pasangan dengan lebih dekat lagi..Anggap la gaduh rajukmu tu cuma tergigit lidah je..sakit kejap je.hehehe

Mcm mana pun jagalah hati, jaga iman, jaga akhlak dan juga jaga amal dunia dan bekalan akhirat. Ya, aku percaya dia mampu menjadi seorang suami yang baik padamu, seorang ayah yang penyayang pada anak - anaknya dan percayalah dia yang terbaik untuk mu.

p/s: cerita kita tiada beza tapi bezanya kita sendiri yang mencorakkan jalan kehidupan kita.

2 comments: