Friday 28 December 2012

Cerita Jumaat

Assalamualaikum dan hai.

Hari Jumaat 28 Disember 2012.

Hari jumaat terakhir dalam tahun 2012..Lagi berapa hari je nak masuk bulan 1..bulan 1 tahun 2013..Argh cepat sangat masa berlalu kan..

Hari ni macam - macam jadi, pagi - pagi sinki dah pecah..sampai opis pon lambat..Ter-join lak shooting bersama geng promo tuk PSA. gula (khas tuk orang - orang yang tak alert dengan kencing manis haha)
tak ada gambar nak tunjuk sebab takde sape yang sudi ambil gambar..huhu

Dah setel keje kena rushing pergi LHDN kat jalan duta tuh..nak matikan setem je pon..siyes taktau ada kat situ..Itupun search kat internet. Terima kasih pakcik google..hahaha



Terima kasih to kak Mar, bawa kitorg pergi sana, makan nasi kukus tepi jalan..Last makan time kat kelantan kot..oo rindu gile kat nasi kukus Zaeman..wait for us..tak lama dah tuk kembali ke sana..


Rindu kot.. Makan nasi kukus Zaeman kat Pengkalan Chepa, Kelantan.

Dah siap semua keje kena rushing lak g kl sentral..Aku tau satu tempat tuh ja one stop center PTPTN, janji ada je la kan..yeah dah hantar kembali surat tawaran pertukaran ujrah. Kau dah buat? Boleh check disini.. http://www.ptptn.gov.my/index-ujrah.html


And now, terperangkap di depan pc, tak tau nak buat apa..sebab member2 aku dok buat kerja, aku goyang kaki, free di depan pc yang buta melihat aku..hahaha.. Mau la koman - koman pukul 8-9malam baru sampai rumah ni.

p/s: Siapa tak tukar lagi better tukar ujrah tu supaya tak membebankan nak bayar balik hutang oke.

2 comments:

  1. aku pun dahh..cuma xbayaq g jaa.hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tau lambat sngt tapi nasib la sempat p buat..ha sama la aku pun aku pun tak bayar lg ha..

      Delete