Wednesday 19 December 2012

Majoriti..orang bodoh demi cinta

Assalamualaikum dan hai..

Ops tajuknya membuatkan orang akan memberontak..kenapa, mengapa, sebab apa aku cakap mcm nih..
sebab aku sebahagian, sebahagian dari majoriti..orang - orang yang bodoh demi cinta..haha

Saat ini..
Aku yang diperbodoh - bodohkan demi cinta..
Demi cinta yang aku harapkan..
Hanya dari dia yang aku impikan..
Impikan kita bahagia..
Bahagia hingga ke akhir nyawa..

Aku perempuan itu..
Perempuan dimamah cinta..
Cinta yang hipokrit..
Hipokrit demi dia..
Dia yang aku cinta
Cinta dan maruahku bersamanya
tapi 
Aku perempuan itu, perempuan yang bodoh
Bodoh mengenal erti cinta..

Mengapa..
Mengapa kau menghapuskan jiwa aku
Mengapa kau memberi cinta tapi kau merampasnya kembali
Mengapa kau membuang jauh perasaan aku
Mengapa kau disitu, membiarkan aku disini
Mengapa kau biarkan aku, kau bahagia bersama si dia!

Bodoh..
Aku bodoh demi cinta pada dia
Aku bodoh mengenal erti cinta hakiki
Aku bodoh mengharap padanya lagi
Aku bodoh mengharap cintanya yang hilang..
Hilang..hilang..hilang.

Yeahhh..ini cuma perasaan aku, perasaan majoriti perempuan perempuan di luar sana yang pernah bodoh demi cinta..
Ia..kata -kata ini kelihatan kasar..Mungkin kasar pada pandangan kau..tapi ini cuma emosi aku, perasaan aku dari jiwa. Aku bukan..bukan menghina kaum sendiri...ini kisah kita..perempuan yang pernah diperbodoh-bodohkan demi cinta..bangun, bangun! Jangan kau dambakan lagi cinta ini..cinta yang diperbodohkan..

p/s: Aku kagum dengan fynn Jamal. Dia buka mata aku, hati aku, jiwa aku. Walaupun dia tak baca post aku tapi percayalah kata-katanya membuatkan hari - hari aku hidup. Dia memotivasikan aku.. Terima kasih.
Jujurnya cerita kita tiada beza.

No comments:

Post a Comment