Sunday 23 December 2012

Ketuk Ketang Ketampi

Assalamualaikum dan hai..

Di malam hari macam nih sepatutnya tenang - tenang ja kan..Angin mendayu - dayu..Tarik selimut menutupi kepala..huh layan perasaan sejuk - sejuk macam nih..lagi lak hujan lebat mencurah - curah kat luar..Aduh nyaman..

tok tok tok tang tang tang ketuk ketang ketampi...Arghhh stress stress stress..dah mula dah..

Bunyi benda alah nih menyakitkan jiwa
Sumber : pakcik google

Aku tak kisah kalau kau nak ketuk ketang ketampi sekali pun.Buat la sambal belacan ke, tumbuk bawang ke..Tapi ingat lah yang kau tinggal di rumah flat bukannya rumah teres pun..Aku taktau, tak kenal siapa pun kau wahai orang atas rumah aku nih..tapi cuba consider sikit keadaan orang berada di bawah kau nih..

Boleh naik gila kalau dengar ketuk ketang bertalu - talu..Kalau nak bertumbuk selama mana pun, cuba la lapik dengan kain tuala ke, kain alas kaki ke, at least takde la dengar macam rumah nak runtuh kan. Cuba hormati jiran - jiran anda..

p/s: Kalau boleh aku nak gerudi rumah atas..Yeah yeah yeah

3 comments:

  1. alahh dgn lesung batu pn kecohhh.hahahaa

    ReplyDelete
  2. opcos la kecoh..bingit telinga aku, malam - malam ja lesung batu wat hingaq, siap berlagu2 lagi ha

    ReplyDelete
  3. len kali ang menari la ikut rentak lesung batu dia tuu..hahaha

    ReplyDelete