Tuesday 25 December 2012

iPhone5

Assalamualaikum dan hai..

Kenapalah sekarang berlakunya fenomena..:mari kita beramai - ramai membeli smartphone dengan harga yang rendah, dengan pakej dan tawaran yang menarik..

Adakah disebabkan kau dapat duit bonus?Gaji yang masyuk? Duit datang melimpah ruah?Elaun kau banyak?

Arghh stress aku stress.

Member aku : Aku ingat aku nak beli nset baru la, nset aku kan hilang, penyangak mana tah culik
Aku : Yeke, aku pun ingat nak beli nset baru gak, takmau dah nset lama nih, buat sakit hati ja
Member aku : Ang nak beli nset apa? Jom kita survey nak..
Aku : Jom - jom. Kalau aku ada duit aku nak beli Galaxy Note 2 kot..
Member aku : Kalau aku, aku nak beli iphone5, perghh gempak kot, ha Sony ka..Samsung ka..

Bla..bla..bla..

Kau memang cantik dan menawan

Member aku lagi sorg : Aku dah beli Iphone5.

Arghhhh..

Ini yang menyampah.. kita pulun - pulun dok discuss nak beli nset apa, orang lain dulu yang beli. Bukan dengki, tapi kenapalah nasib kita macam nih..

Kau rancang la macam mana pun, bla bla bla..nak beli nset tuh nset nih..Kalau takde duit kat tangan takde guna gak. Cuma boleh cakap kosong saja..bla bla bla..

Orang lain yang takde angin, ribut, senyap..tup tup relax je keluar iphone5..hahaha

p/s: Rezeki kita tak sampai lagi..sabar sajalah.

3 comments: